8 zásad dobré prezentace
Fakta jsou jako tóny, není důležitá jen jejich přesnost, ale také jejich uspořádání a celkové vyznění. 

1. Začněte dobrým logem, to je základní kámen. Nemusí být úžasné a všeříkající, musí být spíš jednoduché a praktické. Pokud možno se vyhněte houslovým klíčům a notičkám a spíš přemýšlejte, čím jste odlišní nebo výjimeční. Nepoužijte všechny barvy, duhovost vás také nezachrání, ale jen udělá míň zapamatovatelnými.

2. Držte se svých barev, ale ne křečovitě. Jednobarevnost není nikdy zajímavá, zkuste sladit několik barev dohromady, zkuste si pohrát s odstínem své dominantní barvy. Tmavě červená působí úplně jinak, než jasně červená, i když jde teoreticky o stejnou barvu.

3. Použijte emotivní fotografie. U fotografií je méně vždycky více, raději vyberte několik zajímavých než desítky nudných. Fotografujte z nezvyklých pohledů a použijte raději detail nebo zajímavý výřez než celou skupinu v dálce.

4. Ať už v textu nebo ve fotografiích, buďte spíš osobní než formální, dejte najevo svoje city a vztahy, tak zaujmete spíš než strohým výčtem ohromujících faktů nebo velkolepým pohledem. Nebuďte křečovitě vtipní nebo originální za každou cenu.

5. Nesnažte se být dokonalí, buďte raději aktuální, raději rychle zveřejněný amatérský záznam než vyšperkované video po půl roce. To stejné platí pro fotografie, vždy je dobré zveřejnit alespoň několik bezprostředně po akci, nebo dát krátkou zprávu ještě před oficiálním plakátem.

6. Přehledná struktura je velmi důležitá, promýšlejte ji dopředu a pokud vaše prezentace časem nabobtná, znovu ji optimalizujte. Čím víc informací na jedné stránce, tím menší srozumitelnost, nikdy nemůžete zvýraznit všechno! To platí stejně pro weby jako pro plakáty.

7. Raději se vyhněte efektům, časem spíš unavují. Co je zajímavé na první pohled, při desáté návštěvě už může pěkně lézt na nervy, ať už je to hudba, dynamické rolování, vyskakování nebo průhledný text. To stejné platí u textu, obrysy, prostorové efekty a stíny často nepomáhají jeho srozumitelnosti, ale naopak ji zhoršují.

8. Zkuste se podívat na prezentaci očima nového návštěvníka nebo ji dejte k nahlédnutí někomu cizímu. Uvidíte, že to co je zřejmé vám, nemusí být stejně jasné ostatním. Testujte přehlednost vaší prezentace na různých zařízeních.